Re: [LINUX:3857] Re: StarOffice

Murat Okyar (mokyar@decicon.com)
Wed, 22 Jul 1998 10:56:26 -0700 (PDT)

> kalanını okudum ama yorum yapmayacağım... sadece konfigürasyon için
> birşeyler diyeceğim... 16MB kasar, 32MB belki... önce dene de sonra
> küfür
> yeme...
>
> selamlar

Selam,
88MB bellek var makinada... X calistirip uzerine staroffice4.0 calistirinca
80MB bellek bir anda gidiyor. Sonra X'ten ciksam bile 70 MB claimed kaliyor.
Bir gozlem daha: Ilk calistidigimda epey vakit aliyor ama sonraki
calistirmalar daha kisa suruyor. Detaylari bilmiyorum ama bir tahminim var:
Nasil Windoze patchOS'lu makinalarda M$ programlari hizli calissin diye
makina bootup ederken bellege gerekli gereksiz bin tane zimbirti
yukleniyorsa, staroffice de ilk calistiginda ayni seyi yapiyor.
Windoze dosyalarini okumak icin iyi bir yol ama bu BillyBoy taktikleri hic
hosuma gitmedi...
Murat