Re: [LINUX:3837] Re: WTMP

Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Wed, 22 Jul 1998 14:36:37 +0300 (EEST)

On Wed, 22 Jul 1998, Devrim SERAL wrote:

> rm -i /var/log/wtmp Bu filei tamamen sifirlar!!
bu sekilde wtmp nin sifirlanmasi yanlis hatirlamiyorsam kesinlikle(!)
onerilmiyordu.
cp /dev/null /var/log/wtmp her zaman daha saglikli...

> Neyse bundan ba$ka clean wtmp diye bir programcik vardi onu Oneririm...
> ($u anda tam adini hatirlamiyorum ama ftp.metu.edu.tr /pub/sunsite/admin
> altindaydi sanirim !!)
> IstediGiniz tarihler arasindaki wtmp(last prg. tutulduGu dosya)
> kayitlarini temizleyebiliyorsunuz..;)
crontab -e (root olarak) yazarak belli araliklarda ustteki satiri
uygulayacak sekilde ayarlayabilirsiniz.... dusuk bi cumle mi oldu? :)

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
email: savasirez@hotmail.com
email: savas@konevi.cc.selcuk.edu.tr
Web: http://eniac.cc.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 ?!?