Re: [LINUX:3786] Lilo and Win98 (fwd)

Murat Arslan (arslanm@gate.marketweb.net.tr)
Mon, 20 Jul 1998 22:58:34 +0300 (EEST)

On Mon, 20 Jul 1998, Gorkem Cetin wrote:

> Selam
>
> Asagidaki ileti ne kadar dogru, bilen var mi ? Bilgisayarina
>
> -- Once 98, sonra linux
>
> kuran ve lilo ile sorunsuz olarak her iki isletim sistemini acabilen var
> mi ?

Valla ben galiba ilk 95'i kurdum, sonra linux kurdum, sonra 95'i 98e up
ettim.. lilo bazInda zorluk cekmedim, ikisi farkli hard disklerde
cunku...

Ancak kurulumda gene de sorun cikabilecegini sanmiyorum.. Dikkat edilmesi
gereken nokta. Eger ikisini de ayni sabit diske kuracaksiniz, kurulumun
sirasina dikkat etmeniz gerekmekte. MBR'daki LILO'ya overwrite etmemesi
icin, linuxu 95/98'den once kurmalisiniz.. Aksi olsa bile, yani 95/98i
linuxden sonra kursaniz bile, bir adet boot disk ile lilo'yu yeniden aktif
hale getirme sansiniz mevcut. "mount root=/dev/hda1 rw" gibi..

Bana kalirsa biraz fazla yaygara cikarmis galiba "David, Peter, ya da
Adina Atwood" biraderimiz.