Re: [LINUX:3766] Veritabani

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Mon, 20 Jul 1998 13:36:13 +0300 (MEST)

On Mon, 20 Jul 1998, Imran Geriskovan wrote:
> Simdi sizlere danismak istiyorum:
>
> - xforms nedir? Ne ise yarar? Nasil bulunur? Tavsiyeler?

Bir grafik kütüphanesidir. Internet'ten muhtelif yerlerden bulunabilir...
:)

> - Yukaridaki kombinasyonu kullanan varmi? Tavsiyeler?
> - Baska bir kombinasyon tavsiye edermisiniz? Niye? Tavsiyeler?

postgresql tavsiye edebilirim. Kolayca kurdum, büyük birkaç veritabanı da
çalıştırdım... Niye? Çünkü MySQL denemedim hiç... :)

> - Gecenlerde MySQL in Turkce destegi uzerine bir iki posta gelmisti galiba..
> Son durum nedir?

postgres 8-bit desteği sunuyor. MySQL de sunuyor olmalı... Özel birşey
yapması gerekmiyor...

> Konu ile ilgili ilgisiz tum tavsiyelerinize ihtiyacim var.
> Simdiden tesekkurler...Imran (Tavsiye fakiri. :) )

postgres dersen sana birkaç küçük CGI örneği de gönderebilirim,
postgres-web için...

selamlar,
burak