Re: [LINUX:3735] Xisp ve birkac soru

O. Cengiz Demir (ocd@lords.com)
Mon, 20 Jul 1998 10:14:23 +0300 (EEST)

On Sat, 18 Jul 1998, Serkan Isin wrote:

> Xisp 'den internete baglaniyorum. (bilgisayarimda turkuaz yuklu)
> - kernel'i yeniden derlerken ppp destegini nasil ekleyecegim

Network devices da PPP support a yes deyin... (bunun icin once networking'
e yes demeniz lazim)

> - resolve.conf dosyasinin icine dns numarasini ne sekilde yazicam

domain domain.server.adi
nameserver xxx.yyy.www.zzz seklinde

> - network ayarlarini yaparken dns numarasini yazsam olmaz mi

olurrr...

> - neden acaba internete baglanip ondan sonra da hicbir yere giremiyorum

acaba gercelten internet e baglaniyormusunuz , yoksa yaptiginiz sadece
modem to modem baglantimi... internet e baglanip baglanmadiginizi anlamak
icin ifconfig komutunu verin, lo device nin yaninda birde ppp0 device i
gorunuyorsa baglisinizdir...

Saygilar

Ozgur Cengiz Demir