Re: [LINUX:3706] Re: Windoz'un ShutDownu

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Fri, 17 Jul 1998 16:56:06 +0300 (EEST)

Tamam yardimci olalim ama bu soru bu listenin degil ki... Bence sizi PC-TR
listesi paklar ama neyse...

Sistemde linux yuklu degilse neyi soruyorsunuz? Yani bilgisayar shutdown
diyince kapanmiyo mu? Anakartiniz ve kasaniz ATX'mi? Bu sorulari (uygun
bir listede) cevaplarsaniz neden yardimci olmayalim ki?

On Fri, 17 Jul 1998, Huseyin KALYONCU wrote:

> AMD K6 200 MMX islemcili bir makineye sahibim (Linux kurulu degil). Ayni
> sorun bende de oluyor.Yardimci olursaniz sevinirim

,-~~-.____ Alchemist The GREAT
( ) 0 Res. Asst., SysAdmin
==== // Hacettepe University
/ \-'~; /~~~(O) Dept. of Chemical Engineering
/ __/~| / | 06532, Beytepe, ANKARA/TURKEY
=( _____| (_________| E@MAIL: alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr

LINUX; Why use Windows, when there is a door?