Re: [LINUX:3686] sorun çıktı :) (SOS)

Umut Gokbayrak (santana@turk.net)
Thu, 16 Jul 1998 21:52:59 +0000

--------------D750F6DBA88AB01C1E0CF01F

Selamlar
Size Linux'u ben yuklemedim ama bu mail neden bana geldi anlamadim...
neyse... Sorunuzun cevabi sanirim su: Siz sanirim Linux makinayi kapatma

asamasinda yapilmasi gereken islemleri yapmadiginiz icin, yani sistemin
kendisini
unmount etmesine izin vermediginiz icin her seferinde kendisini kontrol
etmek zorunda kaliyor. Linux makinanizi kapatmak icin `init 0` vb...
bilumum yoldan bir tanesi ile makinanizi kaptmalisiniz. Powerdan
COtaaaa diye
Linux kapatilirsa bir dahaki acilisinda nasil windows scandisk yapiyorsa
linux da
fsck yapar...

Eger ki sorununuzu yanlis anladiysam ozur dilerim. Listeye yazdiginiz
mesaj dan
sonra herhangi bir hata mesaji daha mesaj daha gelmiyorsa simdilik dert
etmeyin ama ilerde sorun cikartmayacagina garanti veremem...

Saygilarimla
Umut Gokbayrak

http://members.tripod.com/~umut_gokbayrak

nizamettin Eryılmaz wrote:

> [...]

sonra herhangi bir hata mesaji daha mesaj daha gelmiyorsa simdilik dert
etmeyin ama ilerde sorun cikartmayacagina garanti veremem...

nizamettin Eryýlmaz wrote:

 iyi günler ben bana yüklediðin linuxu açmaya çalýþtým ama çalýþmýyor lilo boot ta linux yazýp enter a basýyorum okumaya baþlýyor ama en sononda þu mesajý veriyor
dev/hda3  not clearly unmounted , forced mesajý çýkýyor sorun nedir acaba yani ne yapmama lazým not: how to oku gibi bi mesaj atýcaksanýz atmayýn ben anlarým :)
  --------------D750F6DBA88AB01C1E0CF01F--