Re: [LINUX:3676] Re: Ynt: Re: adduser

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Thu, 16 Jul 1998 14:47:48 +0300 (EET DST)

useradd komutu ile bir kereye mahsus olmak uzere "default" larinizi
verdiginiz zaman bundan sonraki adduser islemlerinde bu yeni default lari
kullaniyordu diye hatirliyorum..

man useradd 'le bi bakiverin...

tabi /usr/sbin/adduser dosyaniz, shell script ise, Selami Bey 'in onerdigi
sekilde script icinden de degistirebilirsiniz...

iyi calismalar.

~ Sait Karalar
Bimel LTD, Ankara