Re: [LINUX:3647] Re: Ynt: Re: IE 4.0 for Unix

Murat Arslan (arslanm@gate.marketweb.net.tr)
Wed, 15 Jul 1998 17:30:33 +0300 (EEST)

On Wed, 15 Jul 1998, Taner Akbulut wrote:

> Ama ote taraftan bilgisayar kullanmasi bile yasak olmasi gereken insanlar
> var. Bence onlar Windoze kullansin daha iyi. Bu konuda yargiya varmadan

BoyLe bir duSunceye sahip oLmanIz sizin aCInIzdan kotu. ASaGIdaki
ornekteki gibi BiLgisayarI biLmeyen tonLa insan oLduGunu biLiyorum,
ama oGrenmek iCin "heves ve istek" gerektiGini de biLiyorum,. BiLgi
hiCbirseydir sayIn AkbuLut, zamanLa oGreniLir. OnemLi oLan
oGrenmeyi istemektir, ve bunun iCin Caba sarfetmektir.

> once lutfen alttaki kismi okuyun. Bu adamin kendine hayri yok Linuxa
> vatana millete ne hayri olsun?

Siz Linuxu Cok iyi biLiyor oLabiLirsiniz, sizin Linuxa tonLa
katkInIz oLabiLir, vatana miLLete bu yoLLa katkIda buLunduGunuzu
da duSunebiLirsiniz. Ama unutmayIn ki, sizin hiC anLamadIGInIz
bir konu hakkInda aSaGIdaki tipte bir baSka insanIn beLki de inanILmaz
derecede biLgisi vardIr ve onLarda bu SekiLde "sizin deGiminizLe" vatana
miLLete hayIrLI oLmaya CaLISIyordur.

ArtIk "herSey" "Linux" deGiL..
__
Murat Arslan
PGP KeyID : 2047/7E1DE419
For PGPkey: finger arslanm@gate.marketweb.net.tr
Key FPrint: A2B8 99E7 DFC4 C338 2657 7668 5897 5AF3