Re: [LINUX:3645] mesaj

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Wed, 15 Jul 1998 16:02:27 +0300 (MEST)

On Wed, 15 Jul 1998 alp@prizma.net.tr wrote:
> Selamlar
> sormustum ,sorumda real ip ve 198 ler hakkinda idi cevap hala yok

cevap alamadığını söyleme yaw... Hiç kimse bir şey yazmadıysa ben priv.
yazdım sana 198'li örnektir, istediğin gibi yapabilirsin diye... Tek şart
aynı segment üzerinde olacağı için olurlu bir IP adresi seçmen...

> turkiyede linux gelisiyor dunyaya kendimizi gosterebiliyoruz seklinde bir
> cumle gecti burak ardindan parantez icinde milliyetcilik olarak dusunmeyin
> seklinde belirtti.Acaba insanin kendi kimliginden korktugu olur mu ?

Kimse dünya/türkiye demeden ben dedim... Kimlik sorunum da hiç olmadı. :)

Selamlar, sevgiler,
burak