Re: [LINUX:3645] mesaj (fwd)

alp@prizma.net.tr
Wed, 15 Jul 1998 15:49:22 +0300 (EETDST)

eger sorunu halledebilirsem turkcesini yazip web e koymayi dusunuyorum
yada attachleyip sendlerim ben yaptiktan sonra baskalarindan esirgememin
bir mantigi yok
tesekkur

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 15 Jul 1998 15:47:29 +0300 (EET DST)
From: Yavuz Selim Komur <komur@Bilkent.EDU.TR>
To: alp@prizma.net.tr
Subject: Re: [LINUX:3645] mesaj

On Wed, 15 Jul 1998 alp@prizma.net.tr wrote:

> Selamlar
>
> ben soruyu sorduktan 5-10 dk sonra listeye cevabi gectim ip aliasingle
> oluyor diye yukardaki yazilar bundan sonra gelmisti ardindan ipmasq
> hakkinda sorum oldu Nasil yapilir diye sormadim ama gene git howto oku
> dediler soruyu zaten sunsite.unc.edu/LDP deki howto yu okuduktan sonra
> sormustum ,sorumda real ip ve 198 ler hakkinda idi cevap hala yok
> problem degil ama hallederim.Neyse bir noktaya daha deginmek isterim

Peki siz hallettikten sonra listeye nasil yaptinizi anlatan mail
atacakmisiniz... Ben kendi adima birbirine benzeyen o kadar cok maile
cevap attimdi.. Bazen aralarindaki farki bile kaciriyorum.. Birde soru
tanimlari oldukca zor anlasiliyor.. Bazende kendi reklamini yapmaya
calisiyorsun. Iyice karisiyor.. Yani biraz kendimizi begendik numaralari
yapalim hocam..

> turkiyede linux gelisiyor dunyaya kendimizi gosterebiliyoruz seklinde bir
> cumle gecti burak ardindan parantez icinde milliyetcilik olarak dusunmeyin
> seklinde belirtti.Acaba insanin kendi kimliginden korktugu olur mu ?

Bence bir kimlik probleminden cok listeyi takip edenler arasinda TC
vatandasi olup Turk irkindan olmayan insanlar var.. Yani standart TC
vatandasi ile Turk irki arasindaki ikilemden uzak durma cabasi...

> Saygilar
> Not: Belirtmeden gecemiyecegim bu listenin , www.linux.org.tr'nin
> olusmasinda tum emegi gecenelere Tesekkuru ,bir linux kullanicisi olarak
> borc biliyorum.

Yavuz.
Rica ederim :))