Re: [LINUX:3645] mesaj (fwd)

alp@prizma.net.tr
Wed, 15 Jul 1998 15:45:45 +0300 (EETDST)

evet o da aklimdan gecti ve ozel mail attim verdigim aldigim cevap ise
ozel maillere prensip olarak cevap vermiyorum oldu listeye gectim ondan
sonra burda verdigi cevapsa "Real ip ile olmuyo mu ? " sorusu idi

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 15 Jul 1998 15:39:21 +0300 (EET DST)
From: Fuat Akal <akal@ata.cs.hun.edu.tr>
To: alp@prizma.net.tr
Subject: Re: [LINUX:3645] mesaj

> ilk once Gultekin beye tesekkurler sayesinde liste canlandi:))
> bu listeye dahil oldugum icin listedeki arkadaslardan ricam
> $man man veya Howto oku kelimelerini devamli soylemesinler bari
> arkadaslarin dediklerine guluyorum ne diyeyim
> ethernete 2 ip nasil veririm dedim cevaplar mi ?
> ethernete cift ip verilmez , yeni bir ethernet karti al
> git www. dosyasini oku how to oku etc.

Ne bekliyordunuz ki? Ben pisirdim al sen ye demek insanin dogasinda yok.
Diyenlere de keriz olarak bakildikca olmayacak galiba. O yuzden sizde
benim gibi yapin ve listeye daha cok tutarli mailler yazan arkadaslarla
bire bir haberlesmeyi deneyin. Inanin bana boyle daha yararli oluyor.

Sevgiler, Fuat AKAL.