Re: [LINUX:3636] ne olacak bi listenin hali part I

Savas Irez (savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr)
Wed, 15 Jul 1998 15:07:50 +0300 (EEST)

On Wed, 15 Jul 1998, egemen ergel wrote:

> 3.linux-tr organizasyonunun ne icin kuruldugu unutulmamali. unutulmus
> ise ne icin kuruldugu hatirlanmali. gerekir ise arastirilip okunmali
> birazcik.
Genelde kimsenin bunu unuttugunu sanmiyorum... Ancak kanimca insanlarda
yilginlik, yorgunluk ve bikkinlik olusmaya basladi. bunun yaninda yipranma
da cabasi.. Secim konusu ortaya atildiginda bazi arkadaslarin ne kadar
yiprandigina ve uzuldugune sahit oldugum gibi...

> 4. linux.org.tr altindaki web ftp vs serverler saglikli calisip is
> gorebilir hale getirilebilmeli. her hafta bir newbie tarafindan sorulan
> soruya yaw hemserim bu konu kirk kere soruldu yeter artik diyor kimi
> arkadaslar.
> 5. ftp.linux.org.tr nin ise hali ortada bi kac dagitim ve bi kac
> programciktan baska biseylere rastlamak olasi degil. kernel source lari
> bile yok. bir is ya adam gibi yapilmali yada yapilmamali.

ftp ve web'in tutuldugu makinanin ozelliklerini ve diskinin buyuklugunu
Gorkem bir ara listeye gecmisti sanirim...
Bu makina bile zor bulunmusken su niye yok bu niye yok demek bence biraz
anlamsiz...
Disk problemi olduktan sonra ben de kernel source'unun nerden nasil
indirilebilecegini biliyorum...
(bu arada linux toplulugu icinde simdiye kadar herhangi bir sorumluluk
gorev almadigimi/alamadigimi(cesitli sebeplerden) soylemek isterim)

Savas Irez Selcuk Universitesi
email: savas@eniac.cc.selcuk.edu.tr Bilgisayar Muhendisligi
Web: http://eniac.cc.selcuk.edu.tr/~savas
ICQ: 13399123
AIM: savasirez
-*
Hiroshima-45, Chernobyl-86, Windowz-95, Memfiz98 ?!?