Re: [LINUX:3638] Re: Ynt: Re: IE 4.0 for Unix

Taner Akbulut (akbulut@bornova.ege.edu.tr)
Wed, 15 Jul 1998 14:35:01 +0400 (EET DST)

Ama bizde bu ayrimlari yapacak kadar cok adam yok. Bunun yerine listeye
uye olan herkese ilk uye oldugunda listserv tarafindan otomatik mail
gonderilip bazi temel linux bilgi adres ve liste kurallari turkce olarak
gonderilirse liste ayni maillerle sismez. Bir de onceki mailler bir web
sayfasinda depo edilebilinir (Onemli kisimlar basliklara gore.) Ama ayirma
yoluna gidersek zaten yeni bir baslangic sayabilecegimiz Linux ve bu liste
hayatiyetini kaybeder. Cunku eminim ki bazi listelerde mail trafigi
neredeyse sifira inecektir. Halbuki hepsi bir listeden olunca kisiler
giden gelen mailler sayesinde diger konular hakkindada bilgi sahibi
oluyorlar. Icabinda bu mailleri saklayip daha sonra da bu cozum adres vs.
lere bakabilirler. En azindan benim icin oyle oluyor. Zaten bu listeye
girme amacim sadece soru sormak degil listede gelip gidenleri de takip
ederek farkli konularda bilgi edinmeye calismak.
Taner akbulut
akbulut@bornova.ege.edu.tr