Re: [LINUX:3629] Re: Ynt: Re: IE 4.0 for Unix

Sukrucan BAYTAN M.D (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Wed, 15 Jul 1998 12:25:09 +0300 (EET DST)

On Wed, 15 Jul 1998, Gorkem Cetin wrote:
> Gultekin Bey, bir gorusunuzde ozellikle haklisiniz ve bu durumu duzeltmek
> gerekiyor. Listedekilerin her konuda -ama her konuda- burada konusmaya
> hakki var. Kisitlama, sinirlama getirmek cozum degil. Ayiplamak daha beter

Simdi bu konudan bende bir zamanlar muzdarip oldugum icin kendimi sunlari
soylemek zorunda hissediyorum,

Nasreddin hoca gibi konusacagim burada herkes hakli, ama ben bir turkce
konusunu tartismaya actigim zaman bir suru seviyeli seviyesiz tepki aldim
elestirilerden biriside suydu, burada niye bu konulari tartisiyoruz.

Uzun hikayeyi kisa yapayim, linux'un sosyal, felsefi, dil sorunlarini
tartisacak bir linux-sosyal grubu olsa sanirim bu grup daha teknik
konularda yogunlasma olanagi bulur. vger.rutgers.edu'de bu boyle.
(Isteyenler "majordomo@vger.rutgers.edu" ya sadece help yazan bir mail
atip listeleri gorsunler, linux girgir listeleri bile var)

Simdi hatirladim belki boyle bir liste zaten var bilkentte emin degilim
hafizam beni yaniltiyor olabilir.

Herkese iyi calismalar.