Re: [LINUX:3627] Re: login id

Cagdas Funda (cagdas@artemis.efes.net)
Tue, 14 Jul 1998 23:42:27 +0300

8 Harften fazla login name nicin gerekli olsun ki ?
Bana kalirsa login name a0000001 $eklinde falan olmali
mail olayinda ise mail alias guzel bir yontem.
/etc/aliases icerisine
Cagdas.Funda : a0000001
yazarsiniz super olur. adamda pine de user name olarak Cagdas FUNDA
tanimlar mail olayi da cozulur.

--

dbdbdbdbdbddbdbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdbdb q p q Cagdas Funda. p q cagdas@businessmyanmar.com p q cagdas@artemis.efes.net.tr p q p dbdbdbdbdbddbdbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdbdb