Re: [LINUX:3602] Re: ipmasq

Taner Akbulut (akbulut@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 14 Jul 1998 08:43:14 +0400 (EET DST)

Bununla ilgili benim bir sorum olacak.
Su anda NT uzerinde (aciklarindan dolayi :() Guardian yazilimi ile
ugrasiyorum. (Ben de istemiyorum ama is iste ne yaparsin.) Bu yazilim LAN
uzerindeki IP adreslerini internet cikisi yaparken gercek adreslere
donusturuyor. Bu IPmasq ile ayni sey mi? Yani Linux bunu tabii olarak mi
sagliyor? Bu bilgiye sunun icin ihtiyacim var ki eger uslerimi bazi
konularda ikna edebilirsem Linux kurulumunu saglamaya calisacagim.
Gerci biraz zor olacak ama (Cunku burada NT kurulur kurulmaz Nuke ile
gocertmisler ama bizimkiler vazgecmemis. Bunun yerine guvenlik icin bir
de guardian software almaya kalmislar.)

Taner akbulut
akbulut@mikro.ege.edu.tr