Re: [LINUX:3571] Re: BIND & DNS server

Ibrahim Dogan (ibrahim_dogan@hotmail.com)
Mon, 13 Jul 1998 14:18:04 PDT

Sayżn Akgul
Yardimlariniz icin cok tesekkurler
med.fatih.edu.tr degilde fatihmed.edu.tr olmasinin nedeni
Universitenin asil kampusunun Istanbulda Tip Fakultesinin de Ankarada
olmasi nedeniyle sub domain yapamiyoruz.

> IN MX mail.ulak.net.tr.
>
> gibi gunleri gorecegiz.

Ulakbimden bagliyiz ama ulakbim konusunda teknik bilgimiz cok az
ulakbimde olanlarin yapmasi gerekenler konusunda bilgi alabilecegimiz
bir yer olsa iyi olurdu

>From linux@bilkent.edu.tr Sat Jul 11 05:40:19 1998
>Date: Sat, 11 Jul 1998 15:34:29 +0300 (EET DST)
>Sender: linux@bilkent.edu.tr
>From: Mustafa Akgul <akgul@bilkent.edu.tr>
>To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
>Subject: [LINUX:3571] Re: BIND & DNS server
Dogan" at Jul 10, 98 09:14:43 pm

(
> [...]
> NS
> MX
>CANME
>ve d iger A'lar seklinde sirlamaniz onerilir.
>bu kayiti fatihmed.edu.tr ile ilgili dosyaya koyamzsiniz.
>Bunu ancak
>progres.com.tr domain ile ilgili dosyada
>
>www.progres.com.tr. IN CNAME progres.fatihmed.edu.tr.
>
>ya da
>
>www.progress.com.tr. IN A 193.140.39.100
>seklind e ekliyebilrisniz.
>Bu reverse reverse kayitlarda bu da gzoukmeli.
>
>DNS ve s endmail konsunda benim bilsim'96 ve aciksietem 97
notlarma