Re: [LINUX:3566] PCI PnP ethernet karti..

Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Mon, 13 Jul 1998 13:02:19 +0300 (EET DST)

On Sat, 11 Jul 1998, Barkin Ilhan wrote:

> Selamlar
> Acaba PCI PnP bir ethernet karti alete nasil tanitilir fikri olan var
> mi?

cat /proc/pci

bu dosya bilgisayardaki PCI cihazlarin listesini ve ozelliklerini verir...
Oradan ethernet'in io/irq ayarlarini bulabilirsin..

ne.o pci kartlarida gorebiliryor..

Yavuz.