Re: [LINUX:3573] Re: PCI PnP ethernet karti..

Baris Cenberci (cenberci@hotmail.com)
Mon, 13 Jul 1998 00:00:15 PDT

>Kartin marka ve modeli nedir?
>/etc/lilo.conf dosyasina ilk satira
>append="ether=0,,eth0"
>yazip, lilo yapip bir deneyin isterseniz. PCI'lari genelde goruyor.
>Ancak tabii ki kernel'dan uyumlu bir destek vermediyseniz
gormeyecektir.

NE2000 kartlara destek modul olarak derlendiğinde otomatik olarak
tanınmazlar. /etc/conf.modules dosyasına

alias eth0 ne.o
options io=0xblabla (base adresi) tipinde bir ekleme yapman gerekiyordu
yanlış hatırlamıyorsam...Modul olarak da, cekirdege dahil olarak da
derlesen ISA NE2000 kart destegi vermen lazim. (Bu yok calisiyor, ben
iki sene kadar kullandim. Ama dedigim gib, conf.modules'in icindeki
satirlari yanlis hatirliyor olabilirim.)

B.C.