Re: [LINUX:3528] staroffice lib'leri neydi?

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Fri, 10 Jul 1998 15:43:40 +0300 (EEST)

On Thu, 9 Jul 1998, loker wrote:

> kusura bakmayin daha once sorulmus bir sey.. ve hatta belki 20 tane cevap
> gelecek ama.. star office'i kurabilmek icin bazi lib'lerin update
> edilmeleri
> gerektigi soylenmisti, nereden indirilecek hangi dosyalar ile boyle bir sey
> yapilacak????

ftp.che.hun.edu.tr/pub/StarOffice altinda libc.tar.gz dosyasi var.
Zamaninda yapmistim ama tam nerelere hangi dosyalari atip symlinklerin
kurulcaani hatirlayamadim. Hatirlarsam sonraki bi mailde atarim.

Kolay gelsin...

,-~~-.____ Alchemist The GREAT
( ) 0 Res. Asst., SysAdmin
==== // Hacettepe University
/ \-'~; /~~~(O) Dept. of Chemical Engineering
/ __/~| / | 06532, Beytepe, ANKARA/TURKEY
=( _____| (_________| E@MAIL: alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr

LINUX; Why use Windows, when there is a door?