Re: [LINUX:3545] Samba

Melih Fidan (melih@medyatext.com.tr)
Fri, 10 Jul 1998 14:24:29 +0300

Imran Geriskovan wrote:

> Merhaba,
>
> Samba kurdum ve problemim var. :)
>
> Soyleki:
>
> Samba kurulu makinaya kendi uzerinden
> "smbclient -L imran" (makinanin ismi "imran" bu arada)
>
> ile ulasabiliyorum ve paylasilan kaynak listesini goruyorum.
>
> Ama disaridan win95 le bakinca sadece makina (imran) gozukuyor.
> icindeki hicbir paylasimli kaynak gozukmuyor.
> "Unable to browse \\Imran" gibi bisi yaziyor.

smbf.conf
dosyasinda share ettigin bolumler
browsable=yes olmali aksi takdirde baska makineden browse edilmez
ama //imran/ftp olarak baglanabilir

bu arada baglanan userin //imran makinesinde tanimli oldugunu
dusunuyorum.
yada guest=yes olmali, asagida ornek kismini gonderiyorum.
linux to win95 ise samba versiyonuna gore degisiyor...

melih

[FTP]
comment = ftp
path = /home/services/ftp