Re: [turkuaz] Windoze'nin ShutDown'u

Giray Devlet (giray@yeditepe.edu.tr)
Thu, 9 Jul 1998 23:40:43 +0300 (EET DST)

Eger kernel'i install ettiysen (sourcelari ...)

cd /usr/src/linux
make menuconfig

buradan "Advanced Power Management BIOS support" seciyorsun ve altadaki
gibi birkac secenek cikiyor karsina. .., buradan "Power off on shutdown"
secmen gerekiyor ...

[*] Advanced Power Management BIOS support x x
x x [ ] Ignore USER SUSPEND
x x [ ] Enable PM at boot time
x x [ ] Make CPU Idle calls when idle
x x [ ] Enable console blanking using APM
x x [ ] Power off on shutdown

kernel (cekridek)'i bundan sonra {diger ayarlari da yaptiktan sonra}
derliyorsun ...

make zImage
make modules
make modules_install