Re: [LINUX:3532] Re: staroffice lib'leri neydi?

Hasan Umit Ezerce (e076428@orca.cc.metu.edu.tr)
Thu, 9 Jul 1998 18:05:44 +0300 (WET)

On Thu, 9 Jul 1998, Yavuz Selim Komur wrote:

[bir kismini sildim]

> Bu adres amerikalilar icin iyide TR' icinden sunsite.bilkent.edu.tr daha
> hos durur.. Birazda golge efekti verdin mi? uff.

Hmm.. evet haklisin aslinda :) ben de elimden geldigince tr'deki adresleri
vermeye calisiyorum da dalginliga gelmis :P

Golge efekti yerine mesela kde'nin 1.0prex versiyonlari mirrorlansa
tadindan yenmez :)

- Umit -