Re: [LINUX:3515] Cname ve Virtual Host - Oneri (Tur.com)

Sait Kafadaroglu (kafadar@cypronet.net)
Wed, 08 Jul 1998 15:42:37 +0300

eger DNS admininiz bu sekilde tanimlamalar yapmiyorsa,
ya da bir sekilde isimlendirme yapmak istiyorsaniz:

tur.com altinda bir isim alabilirsiniz.
bu sekilde birkac isim verdim.
sectiginiz bir domain adi ya da hosta yonlendirme yapmam mumkun.

eger makinenizde web server varsa,
isim.tur.com
isim.digerisim.tur.com
www.isim.tur.com
adreslerini bu ip adresine yonlendirebilirim.

ya da,
web adresiniz olan
http://www.firma.com.tr/~kullanici
adresini,
kullanici.tur.com
seklinde kullanmaniz da mumkun.

ORNEKLER
http://www.enerji.tur.com
http://pakkens.tur.com
http://ozbilgin.tur.net
http://kafadar.tur.com
http://mayweb.tur.com
http://www.kelalaka.tur.com
http://suursuz.deve.tur.com/

bu isimlerin her biri icin tur.net de mumkun.