[LINUX:3507] Re: Fw: Re: Cname ve Virtual Host (fwd)

alp@prizma.net.tr
Wed, 8 Jul 1998 15:10:40 +0300 (EETDST)

Gonderdiginiz virtual ornegini zaten gordum benim soylemek istedigim
<VirtualHost 139.179.10.17> burdaki ip yi siz siyaset.bilkent.edu.tr ye
Cname yolu ile tanitmissiniz.Ben ip yi CNAME ile tanimlamam icin DNS
admine soylemem gerekir.Cname ile tanimlayinca ornekteki gibi yapilir

veya soyle soyleyeyim benim yesil.dunya hostlu bir makinem var diyelim ben
apache icin mavi.yesil.dunya veya sari.yesil.dunya gibi hostlar yapmak
istiyorum (CNAME tanimlamasi yapmadan veya ip kullanmadan) bunu yapmak
mumkun mu eger mumkun degilse sadece ip im varsa nasil yapabilirim

ilginize tesekkur

---------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 7 Jul 1998 22:39:45 +0300 (EET DST)
From: Mustafa Akgul <akgul@bilkent.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:3507] Re: Fw: Re: Cname ve Virtual Host

> ordaki virtual host bolumune bakmistim gordugum kadariyla bir ip kullaniyo
> ip kullanilmayan ornek goremedim.

dikkatle bakin.

ben yardim.bilkent.edu.tr ve sunsite.bilkent.edu.tr'de 15-20 tane
sanal web tutuyorum hic yeni IP kullanmiyorum.

httpd.conf'un sonunda bir ornek vardir

<VirtualHost 139.179.10.17>
Serveradmin akgul@bilkent.edu.tr
DocumentRoot /export/home/siyaset
Hostname siyaset.bilkent.edu.tr
ErrorLog logs/siyaset-error.log
TransferLog logs/siyaset-access.log
</VirtualHost>

Benim kullandigim gercek bir ornekdir

siyaset.bilkent.edu.tr. CNAME sunsite.bilkent.edu.tr

siayset.bilkent.edu.tr. IN A 139.179.10.17

gibi tanimlarda DNS'tevardir.

Kolay gelsin

Mustafa Akgul