Re: [LINUX:3476] Re: monitor

Imran Geriskovan (imrana@doruk.com.tr)
Mon, 6 Jul 98 18:53:37

> yana
>inde
>Eger monitorunuz farkli cozunurlukler icin farkli degerler tutuyorsa,
>mesela birinde 800x600, digerinde 1024x768 calismak gecici bir cozum
>olabilir.
> Doruk

RH de varmi bilmiyorum ama xvidtune isini gorur sanirim. Cok kullanici canlisi
olmasada ise yarar.

Onu kullandiktan sonra

(tabiki dikkatli bir sekilde... Eger monitorunde anormalliklere sebep olursa
hemen monitoru kapa. Elin monitorun dugmesinde olsun.)

/etc/XF86Config dosyasinin icinde kullanmadigin modlari kaldir.

Sonra bir tarafa backup ini al.

Bir daha sifirdan kurarken yine bu conf dosyasini kullanirsin.
(xvidtune kullanma zahmetine girmemek icin.... Gercekten zahmetli cunku. :) )

Kolay gele...........Imran