Re: [LINUX:3451] monitor

Baris Cenberci (cenberci@hotmail.com)
Sun, 05 Jul 1998 05:00:31 PDT

>Date: Sun, 5 Jul 1998 01:57:03 +0300 (EET DST)
>From: "=?iso-8859-1?Q?Volkan_Akta=FE?=" <vaktas@superonline.com>
>To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
>Subject: [LINUX:3451] monitor
>
>RH5.0 ve w95'i beraber kullaniyorum. iki OS arasinda bir monitor ayari
>uyumsuzlugu var. birinden digerine gecince ekran goruntusu 1.5 cm kadar
yana
>kayiyor. bunu monitor ayarlariyla oynayarak elle duzeltiyorum her
seferinde
>ama baska bir yolu var mi merak ediyorum.. monitorum philips 104B...

> [...]
xvidtune falan gibi bir tool olacakti... Ama su anda elimin altinda
linux olmadigi icin, tam olarak komutu veremiyorum. (Kormayin canim,
windows degil, AIX kullaniyorum... ;) )
DIKKAT... BU PROGRAMLA, MONITORUNE CIDDI HASARLAR VERME IHTIMALIN
Onun icin kullanmadan once dokumantasyonunu iyice okuman gerekir...

B.C.