Re: [LINUX:3435] Isim verme

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Sat, 4 Jul 1998 16:52:13 +0300 (EEST)

On Fri, 3 Jul 1998, Sezai YILMAZ wrote:

> Merhaba!!!
>
> Sizlere yine sorularim olacak. Eger ilgilenirseniz cok sevinecegim.
>
> Bunu daha once de sormustum ama tam bir cevap alamadim. Yine soruyorum. Ben
> makinama bir isim vermek istedim. Dolayisiyla soyle bir isim uydurdum:
> condor.sez.com.tr. Iste bu isim gercekte olmadigi icin (Internet uzerinde)
> bazi sorunlar yasiyorum. Mesela ODTU'nun ftp serveri benim ftp'ye ulasmami
> engelliyor. Buna cozum olarak daha once soyle bir cevap almistim:

ArkadaSIm senin metu nin ftp sine ulaSamaman makinene verdiGin isimle
alakalI deGil. Uzerinden internet'e baGlandIGIn ISP nin senin o anda
aldIGIn ip yi DNS lerinde tanImlamamIS olmasIndan veya forward
tanImlamalarI ile reverse tanImlamalarI arasInda CeliSki olduGundandIr.
Senle alakalI birSey deGil yani. Servis saGlayIcInI ara ve IP leri DNS te
tanImlamalarInI saGla.

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.