Re: [LINUX:3434] mail problemi

Serkan Hamarat (hamarat@efes.net.tr)
Sat, 04 Jul 1998 09:53:45 +0300

Bu konuda cok mesajlasma oldu. Takip etmediginiz anlasiliyor.

/usr/tmp/.pop dizininin altinda buyuk ihtimalle bir hornet dosyasi var.
Onu silerseniz sorun bu seferlik hallolur. Eger sorunu tamamen
halletmek istiyorsaniz pop server programinizi degistirin.
Veya elinizdekinin yeni versiyonu var mi arastirin.

/etc/inittab dosyasinda pop server icin bir alternatif var.

Serkan Hamarat