Re: [LINUX:3417] linux

Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Fri, 03 Jul 1998 18:58:10 +0000

Sule Aydin wrote:

> Herkese iyi günler
> linux grubunun methini duydum.ben de linux ögrenmeyi çok istiyorum, ama
> ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. lütfen bana yardım edin.
>
> Şule

Linux ogrenmek istiyorsaniz ve makinaniz varsa ona Red Hat Linux 5.0+
kurmanizi oneririm. RHL 5.0 CD si "www.lsl.com" da 2$ dan az ama
8$ shipping var. Istanbul'da iseniz bu CD nin kopyasini saglayabilirim.

Kitap olarakta size icinde bir cok HOWTO, FAQ vb dokumanlarini
iceren 1600 sayfanin uzerindeki "Linux Complete Reference"
kitabini onerebilirim. Bu kitap baslangic duzeyinden ilerde onunuze
cikabilecek hemen hemen butun problemlerle ilgili cozumleri iceriyor.
Kitabi "www.lsl.com" dan siparis ederek 29$ dolar + 8$ shipping
veya 39$ + 8$ Shipping bedeli ile hem bu kitap ve 3 cd Red Hat
Linux 5.1 setini alabilirsiniz.

Ikinci bir cozumde Turkuaz ve onunla beraber gelen kitabi almaniz.
CD + 1000 sayfalik Turkce dokumanin 9$ a saglayanlar varmis. Onlari
bulabilirsiniz onlardan Turkuaz ida alip kurabilirsiniz. (Ben her nekadar
calistiysam basaramadim) Turkuaz'inda oldukca iyi oldugu soyleniyor.

Ayrica internette Linux ile tonlarca dokuman, yazilim vb. bulmaniz
mumkun.

www.linux.org
www.linux.org.tr

sitelerinide ziyaret edebilirsiniz.