Re: [LINUX:3339] Re: Windoze98 unleashed B-)

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Thu, 2 Jul 1998 17:04:13 +0300 (EEST)

On Wed, 1 Jul 1998, Esref DERiNKAYA wrote:

[Sildim]
> kullanacaginiz bir makine varsa kesinlikle linux. Ama evde kullanirim, oyun
> oynarim, arada bir modemle internet'e baglanirim, "Excel'de" uygulama
> yaparim, "word" kullanirim derseniz nasil linux diyebilirsiniz ki. Linux
> altinda ne bir "excel" var ne de bir "word", ayrica linux altinda ppp

Yaw ben mi yanlis biliyorum yoksa eve kurdugum StarOffice'de yazip Word
6.0 formatinda kaydedip sonra okula getirip yazicidan bastirdigim belgeler
benim genis hayal gucumun bir urunu mu...

Kabul, kurulumu biraz sIkIntIlI olabilir ama StarOffice 4.0 Office 95'in
yaptigi herseyi, hatta daha fazlasini yapabiliyor

> internet'e baglanmayi herkes yapabilecek mi?

Walla ben buguna kadar w95'de de, DialUp Networkin ve ppp ayarlarini help
dosyasindan okuyup becerebilen bir son kullanici gormedim. Deneyenler de
en sonunda bu isle profesyonelce ugrasan bir arkadaslarina veya bir
bilgisayar firmasina telefon aciyorlar...

Eger bu is ezbere yapilacaksa ha linux ha Win95, ne farkeder...

> Bence bir "isletim sistemi fanatigi" olmanin hic anlami yok. Biraz gercekci
> dusunmek lazim. Isletim sistemlerinde ustunluk goreceli bir kavramdir ve
> kullanildigi yere gore degisir. Bazi kullanim alanlarinda windows, bazisinda
> linux ustundur.(hatta gulmeyin ama bazi yerlerde en iyi cozum "DOS" tur).
>
> Saygilar ve sevgiler,

,-~~-.____ Alchemist The GREAT
( ) 0 Res. Asst., SysAdmin
==== // Hacettepe University
/ \-'~; /~~~(O) Dept. of Chemical Engineering
/ __/~| / | 06532, Beytepe, ANKARA/TURKEY
=( _____| (_________| E@MAIL: alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr

LINUX; Why use Windows, when there is a door?