Re: [LINUX:3373] niye iki ekran ve windoz

Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Thu, 2 Jul 1998 09:14:54 +0300 (EET DST)

On Thu, 2 Jul 1998, loker wrote:

> selam liste uyeleri.. aklima takilan sey, windoz "son kullanici"
> zimbirtisi ya..
> o zaman iki ekran niye? yani hani "sonuncu" olan kullanicilardan hangisi
w98 henuz rastlamadim.. Peki iki ekran (yani iki monitor degilmi)
sagliyor. Peki iki klavye ve iki mouse imkanida veriyormu yoksa "biri yer
biri bakar, allah onu yakar" turu bir uygulama mi?

Yavuz.

> linux'a geri donsek?

linux'tan hic ayrilmadik ki!!