Re: [LINUX:3371] Windoze98 unleashed B-)

Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Thu, 2 Jul 1998 09:09:13 +0300 (EET DST)

On Wed, 1 Jul 1998, loker wrote:

> (...)
> eglence
> oyun
> (...)
> evet linux her kullaniciya gore degil, linux kullanan kimse de tersini
> iddia
> etmez. ancak o "bir word" olayi var ki... birincisi, gayet basarili word ve
> excel ve hatta database programlari yani bir office kit'i var. linux
> icin.. ayrica word koca bir sacmaliktir.

Ben star Office temsilcisi degilim. Ama linux uzerinde star office
denememis kisiler lutfen word, excel, powerpoint, web(browser,editor)
konularinda "Linux bu isleri yapmak icin yetersiz" gibi cumleler
kurmasinlar lutfen..

> [...]
> sirada.. kisisel kullanim icin degil, yayginlik ve kolay dagitilabilirlik
> icin dokuman hazirlamak gereklidir. oysa office gayet pahali bir yazilimdir
> ve herkeste bulunmasi mumkun degildir.
> simdiden soyleyeyim azicik vakti kaldi.. doc diye bir formati bundan iki
> sene sonra duyacaagimizi pek sanmiyorum. html diye bir format var siz de
> biliyorsunuz. dokumantasyon konusunda cok becerikli olan bu format ayni
> zamanda yeryuzunde ki her makinada acilabilecek bir yapiya sahip...
> buda yakin zamanda email'lerde oldugu gibi tablo ve dokumanlarda da html

html aslinda kisitli dokuman hazirliyor.. Bazen gostermek istediginiz sey
yazdiginiz gibi degil goruntulendigi bicimde cikiyor.. Neyse bu baska bir
konu..

> gercekci
> yarinlarini tekelci firmalara kaptirmanin hic anlami yok. Biraz ozgurlukcu
> olalim. :) (bunu da goz ardi etmemek gerekiyor. ama konumuzla alakasiz
> kacabiliyor.)

> bazisinda
> elbette ki oyle.. ornegin hala linux altinda yeterince kolay anlasilabilen
> bir web editor yok. tamam oturup koddan da yazilabilir ama niye homesite

star office.

> gibi bir program'i linux'umda kullanmak istemeyeyim..???
> ama zaten bunlari kabul eder herkes.

Yavuz.