Re: [LINUX:3341] Re: Windoze98 unleashed B-)

=?iso-8859-9?Q?Volkan_Akta=FE?= (vaktas@superonline.com)
Wed, 1 Jul 1998 12:29:10 +0300

>Excel/word dediginiz anda zaten microzoft'un alanina giriyorsunuz...
>bu programlarin yaptiklarini yapabilen programlar da var...
>ppp ise gittikce kolaylasiyor :)

hatta (mesela) kde ile winzort'tan daha bile kolay. bu arada Esref Bey'in
multitasking konusundaki degerlendirmeleri oldukca komikti. su an genis
kesim tarafindan kullanilan cpu mimarisi ayni anda birden cok instructionu
isleyemedigini herkes biliyor. multitasking bu demek degil ki. bir suru
processor scheduling algoritmasi var. onemli olan; iyi bir os'in basarmasi
gereken oncelikle her process'i her an dogru durust kontrol etmek,
winzort'ta oldugu gibi bir process gocerken (her nedense??) digerlerini de
beraberinde goturmemeli, bilgisayari resetlemek zorunda kalmamalisiniz. eh
bunu winzort'un becerebildigini soylemek guc. mesela ie goctugu zaman shell
restart eder winzort'ta. bu da startup'ta calistirdiginiz tsr'larin sonu
olur (mesela bagli oldugunuz zamani olcen bir programcigin-> oldukca sinir
bozucu). hic linux'ta boyle birsey yasadiniz mi?? fanatiklik gibi gorunuyor
ama aslinda kotu oldugu bariz ortada olan bir seyin mukemmel olarak lanse
edilip bunun herkes tarafindan kabul edilmesini beklemeye ve bu seyin
insanlara dehset fiyatlarla satilmasina bir tepki sanirim linux
kulllanicilarinin olayi...

excel ve word konusuna hic girmiyorum, dunya office'siz de donuyordu;
onlarin yaptigi isleri yapan bilmemkac tane program olduguna eminim. sanirim
Esref Bey excel'den baska bir spreadsheet uygulamasi, word'den baska bir
kelime islemci kullanmamis. eh bu durumda diyecek bir sey yok...

sevgiler..

Volkan