[LINUX:3342] turkuazda X (fwd)

Cem Ozdogan (ozdogan@sinanoglu.kku.edu.tr)
Wed, 1 Jul 1998 11:51:18 +0300 (EET DST)

win95 olan makineden Xwindows ortamini kullanmanin
yolu eXceed denen programi win95 altinda kurmak
bu program linux olan makinede ki ekranin aynisini win95 olan
makineye getiriyor

eXceed i kurduktan sonra
-Xconfig den communication i acip mode u XDMCP-query
configure den connect hostu baglanacaginiz makinenin ip sini yazin
-Xconfig den Window mode u acip window mode u single
pixel size i full screen yapin
-son olarakda linux calisan makinede Xdaemon calismasi gerekiyor
onuda /etc/rc.d dizinideki rc.M dosyasindaki . /etc/rc.d/rc.local
yerine . /etc/rc.d/rc.4 yazip makinenin rebootlanmasi gerekiyor

eger eXceed hic bir yerde bulamazsaniz...
ftp sinanoglu.kku.edu.tr
sonra
pub/setups2/exceed.zip/

selamlar

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 1 Jul 1998 10:57:55 +0300 (EET DST)
From: ianlar <ianlar@mku.edu.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Subject: [LINUX:3342] turkuazda X

herkese kolay gelsin
gerçi daha önce yazdim ama olamayacagini söylediler
fakat bir iki yerden bunun gerçeklesebilecegini de söylediler
sorunum su
terminal olarak win95 bir makine var ve bu makina üzerinden (ag yapisi
mevcut) telnet ile turkuaz kurulu makineye kullanicima baglaniyorum.
hersey normal fakat startx i çalistirmak istedigim zaman
çalimiyor ve su mesaji veriyor

X: you are not authorised to run the Xserver
AfterStep : another WM is running

sanirim makinelerin donanim farkindan veya kullanım haklarinin
olmamasından kaynaklaniyor
bazi arkadaslar bu sekilde bir baglantinin olamayacagini söylediler ama
bazi seyleri ignore edip o sekilde deneme imkani varmi diye düsünüyorum

Linuxla kalin

ismet anlar