re:Anket

Oner Demirkol (oner@sci.ege.edu.tr)
Mon, 29 Jun 1998 17:08:11 +0400 (EET DST)

Bir de Netscape'e konusuna girmek gerek.Netscape'in pazar payinin %5 den
daha
fazla oldugu dusuncesindeyim.
Turan Beyin de soyledigi gibi bazi cevaplar bence de tartisilabilir.
Mesela Digital-Unix in availabilitysi sizce bu kadar yuksek mi? (NT ile
karsilastirildiginda)

Saygilar.
Oner Demirkol.