Re: [LINUX:3255] Re: Cekirdek Derlemek

Doruk Fisek (dfisek@linux2.tse.org.tr)
Mon, 29 Jun 1998 13:48:05 +0300 (EEST)

On Thu, 25 Jun 1998, Selami AKSOY wrote:

> Hangi daGItImI kullanIyorsunuz? Slackware iCin kernel compile etmek
> genelde gerekir.. Ama RedHat iCin gerekmiycekir. Gerekli hemen herSey
> module olarak var zaten.
Bu Redhat'in module'leri ile yakin zamanda sorun yasadim.

5.1 kurdum. Bu alet illa /lib/modules/preferred altinda mi istiyor
module'lerini? Ben hard diskte yer kaplamasina sinir oldugumdan
preferred'u ucurup, temiz bir 2.0.34 compile ettim, make modules; make
modules_install ile de /lib/modules/2.0.34'e install ettirdim istedigim
module'leri. Tabii module'ler calismadi.

2.0.34 -> preferred symbolic link koydum. Bu sefer de
/lib/modules/preferred/modules.dep bulamiyorum dedi. Standart islemlerin
hepsini yapmistim birseyin eksik olmamasi gerekirdi (slackware'de sorun
yasamamistim).

Doruk