Re: [LINUX:3300]

Yavuz Selim Komur (komur@Bilkent.EDU.TR)
Mon, 29 Jun 1998 13:47:25 +0300 (EET DST)

On Mon, 29 Jun 1998, [iso-8859-1] Serdar Güven wrote:

> Galiba Bu işi herkes çok iyi biliyor. O zaman niye böyle bir liste var.
> Bu da bana göre bir sorudur. Kolay da olsa zor da olsa. Hem senin
> sorduğun bazı sorularda bize acip komik geliyor.

Bu listede en cok cevap verdigim soru date uzerinedir herhalde.. Okadarki
bu konuda kitap bilem yascam. :))

> ya pardon da...cevap verme o zaman alla alla..burasi GuRular icin deil
> ki..hem linux yayginlassin diyorsunuz hem de boyle aferim...

Linux yayginlassin tabii.. Micro$oft gibi degil.. Kimse birsey ogrenmesin
sadece onundekini yesin. Gerisi allah kerimdir.. Bu tepkinin birazi
adresimle ilgili oldugunuda dusunuyorum ya neyse.. :) Polemik yok
arkadaslar..

Bir arkadas sisteme man pageler (kilavuz sayfalari) yuklenmemis olabilir
dedi.. O zaman sistemin tarihinide degistirmesin.. :)))

Peki varsayalim man pageler yok..

date --help

diyelim ingilizce yok.

export LANG=tr