Re: [LINUX:3297] Re: Turkuaz & FAT32

Cagdas Funda (cagdas@artemis.efes.net)
Sun, 28 Jun 1998 22:04:44 +0300

Lutfen sayIn atagun, siz de hic newbie olmadiniz mi ?
Herkez sizin gibi profesyonel olmak zorunda degil.
Insanlari hatalariyla kabul etmeyi ogrendigimiz zaman
toplumumuz mutlu bir toplum olmayi ba$aracaktir.
Saygilar sunarim.

Cagdas Funda

dbdbdbdbdbddbdbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdbdb q p q Cagdas Funda. p q cagdas@businessmyanmar.com p q cagdas@artemis.efes.net.tr p q p dbdbdbdbdbddbdbdbdbddbdbdbdbdbdbdbdbdb