Re: [LINUX:3264] Re: Red Hat 5.0 ve birkac soru

Serkan Isin (serkani@bnet.net.tr)
Mon, 25 May 1998 21:26:56 +0300

tamam haklisiniz...ortak sorun olmadan kendi sorunumu anlatiyim:

bir modemim var ve bir servis saglayiciya baglanmak istiyorum..evden..
bilgisayar bir aga bagli degil...yardim ederseniz sevinirim..