Re: [LINUX:3248] Cekirdek Derlemek

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Thu, 25 Jun 1998 14:18:32 +0300 (WET)

On Thu, 25 Jun 1998, gokce banu laleci wrote:
> Merhaba ben Gokce,linuxumu hemen hemen yeni kurdum sayilir,simdi
> cekirdek derlemek isine girismek istiyorum.Ama dogrusu nerden ve nasil
> basliyacagimi pek bilmiyorum.Bu isle ilgili dokuman howto vs. birseyler
> onerirseniz sevinirim.Simdiden tesekkurler...

Baslangic dokumani:
"ftp.metu.edu.tr" de
"/ftp/.m14/slackware/docs/Kernel-HOWTO" dosyasi.
Bu arada madem yenisiniz, daha sonra ihtiyaciniz olan
konularda oradaki HOWTO dosyalarinin sizin icin iyi bir baslangic
olacagini da ekleyeyim.

Hemen baslamak icin (Linux source varsa) sirasiyla;
"cd /usr/src/linux"
"make config"
"make clean"
"make dep"