Re: [LINUX:3235] Re: Web de Veri tabani

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Thu, 25 Jun 1998 09:41:21 +0300 (WET)

On Wed, 24 Jun 1998, baser mustafa wrote:
> Postgres Turkuaz 1.0.3 te duzenli bir sekilde calisiyor. Perl arayuzu de
> var ve kolay ve hizli bir sekilde Apache ile verileri tarayip veri
> ekleyebilirsiniz. Yalniz yanlis hatirlamiyorsam 2GB buyuklugune kadarki
> dosyalarda verimli calisiyor.

Merhaba,

Postgres hos guzel ama bir eksigi var. Henuz "rule"lar tam olarak devrede
degil. Ornegin "create rule ... on update ..." seklinde veya "... on
delete ..." seklindeki "rule"lari yaratabilmenize ragmen
calistiramiyorsunuz. Daha sonra buldugum bir kaynakta sadece "on
create"in calistigini okudugumu hatirliyorum. Bu eksigine ragmen
yine de postgres'i tavsiye ederim. Bir de MySQL'e bakmak yararli olabilir.

Selamlar,

Yavuz Darendelioglu
Network & IT Admin.
Dept. of Biology, METU