Re: [LINUX:3205] Telnet Print

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Wed, 24 Jun 1998 18:16:04 +0300 (EEST)

On Tue, 23 Jun 1998, Gultekin Onan wrote:

> Arkadaslar,
>
> Telnet ile baglandigim ana makinada man dosyalarini okuyorum.
> Peki bu dosyalari kendi makinamdan nasıl bastirabilirim?
>
> Telnet programi olarak Win 95'in Telnetini kullaniyorum. Bildigim
> kadariyla baska telnet programlari da var. Bunlardan onereceginiz var mi?
> (Web adresi ile birlikte lutfen)...

1. Win95 Telnet'in log ozelligi ile yaptigin islemleri bi log dosyasina
kaydettirip binu daha sonra Notepad, Word, vs. ile acip bastirabilirsin

veya

2. Ben genelde CRT kullaniyorum (shareware ama kaliteli)
Uretici firmanin adresi http://www.vandyke.com. Istersen MarketWeb
TUCOWS arsivinden hizli bi sekilde indirebilirsin...

> Gultekin Onan
> Ulastirma Bakanligi
> Dis Iliskiler Dairesi
> Emek Ankara 06338
> Tel: 312 212 9798
> Fax: 312 212 7937
> E-mail: onan@ubak.gov.tr
> ICQ UIN No: 825 2680

,-~~-.____ Alchemist The GREAT
( ) 0 Res. Asst., SysAdmin
==== // Hacettepe University
/ \-'~; /~~~(O) Dept. of Chemical Engineering
/ __/~| / | 06532, Beytepe, ANKARA/TURKEY
=( _____| (_________| E@MAIL: alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr

LINUX; Why use Windows, when there is a door?