Re: [LINUX:3223] Re: Web de Veri tabani

baser mustafa (b054240@orca.cc.metu.edu.tr)
Wed, 24 Jun 1998 15:30:10 +0300 (WET)

Postgres Turkuaz 1.0.3 te duzenli bir sekilde calisiyor. Perl arayuzu de
var ve kolay ve hizli bir sekilde Apache ile verileri tarayip veri
ekleyebilirsiniz. Yalniz yanlis hatirlamiyorsam 2GB buyuklugune kadarki
dosyalarda verimli calisiyor.

Ben yaptim oldu. Sizinki de olacaktir herhalde. Kolay gelsin