Re: [LINUX:3217] Re: Staroffice Adi dogru ise tam hatirlamadim.

baser mustafa (b054240@orca.cc.metu.edu.tr)
Wed, 24 Jun 1998 15:28:03 +0300 (WET)

SatrOffice de ben garipce bir sekilde Turkce basiyorum,

75dpi dizinindeki tum dosyalari silip yerine, 75dpitr dizinindeki
dosyalari kopyaladim, bazi programlarda sorun cikiyor dediler ama ben
karsilasmadim belki de o programlari kullanmadim. Turkce print etmek icin

{StarOfficeDizini}/xp3 teki Xpdefaults dosyasinda

[ports]
lp=ogonkify -eL5 -SO -CTH | lpr -Plp0

degisikligini yaptim lp0 /etc/printcap ta tanimli yazicim

Kolay gelsin