Re: [LINUX:3200] eski bir sorun

Deniz Altintasli (submarin@gsu.linux.org.tr)
Mon, 22 Jun 1998 14:26:48 +0300 (EET DST)

On Mon, 22 Jun 1998, user wrote:

> makinami upcreate yaptigimda (daha once anlatmistim)
> ekran kartimi 4 mb 'ta (s3 virge dx/gx), memory de 64 mb 'ta cikarmistim
> kullandigim version linux redhat 5.0 idi
>
> hala xwindows u calistiramiyorum
> install da ekran kartimi tam goruyor , ve daha once soylenenleride yaptim ama
> sorunum devam ediyor. kartin chip setine bakarakta ayar yaptim
>
> acaba ekranimin eski tip olmasi , yeni ekran kartiyla bir sorun yasatiyor
> olabilirmi
> cunki ben garip bir ekran tipi secip bir deneme yaptim , xwindows u
> calistirdigimda
> [...]
tekrar merhaba .

/usr/X11/bin
altinda ' SuperProbe ' ile ekran karti ile ilgili olan gerekli bilgileri
ogren sonra ' XF86Setup ' ' Xconfigurator ' 'xf86config ' ile startx 'i
640 x 480 16 renk calisacak bicimde ayarla . Eger calisirsa o ayarlari
unutmadan ' config dosyasinin yedegini al sonra copy paste ' istedigin
ayara getir .

linux for all ...