Re: [LINUX:3152] Re: apache web server ve cgi

Remzi AKYÜZ (remzi@service.raksnet.com.tr)
Sun, 21 Jun 1998 13:35:48 +0300

Ulvi Ilkimen wrote:

> Yazdigin cgi programlarinda oncelikle "Content Type = text/html"
> benzeri bir sey ile cgi ciktisinin icerigini belirtmek gerekiyor
>
> Apache FAQ 'leri arasinda daha detayli bir cozum aciklamasi vardi
> sanirim.

Faq leri inceledim. Fakat tavsiye edilen cözüm işe yaramadı.Büyük iğtimal
/etc/httpd/ de bulunan ayarlardan. fakat hepsini defalarca kontrol ettim.
Acaba elinde cgi programları calıştırmaya izin veren ayarlanmış
konfigurasyon dosyası
olan varsa bana gönderebilirmi?