Re: [LINUX:3138] Re: pine

Doruk Fisek (dfisek@linux2.tse.org.tr)
Thu, 18 Jun 1998 15:39:18 +0300 (EEST)

On Thu, 18 Jun 1998, Selami AKSOY wrote:

> Yani sen Folder Index'e baktIGIn zaman sana gelen listenin o folder
> dosyasI iCinden ilk mesela 100 satIrIn okunarak CIkartIldIGInI
> dUSUnmUyorsun herhalde.. Amcam o listeyi CIkartana kadar canI CIkIyo arka
> planda..
Iste ben de onu diyorum. Benim derdim beklemeden cok, memory kullanimi.
Folder'daki ilk (ya da son) n mesaji process edip, daha sonra istenildigi
takdirde geri kalaninin bilgilerini memory'e atan bir mail programi vardir
herhalde?

Bircok kullanicinin ayni anda baglanip pine calistirdigini dusunsene. Epey
bir RAM takman gerekir alete.

Doruk