Re: [LINUX:3116] =?ISO-8859-9?Q?T=FCrk=E7e_Pine?=

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Thu, 18 Jun 1998 11:55:38 +0300 (EEST)

On Wed, 17 Jun 1998, Gultekin Onan wrote:

> Dostlar,
[silindi]

> Linux listesine yolladığım iletilerde kendi adım yerine Multiple
> Recepients List sözü görünüyor. Nedeni ile ilgili olarak fikri olan var
> mı

Bu sizin gonderdiginiz maillerde gayet normal.
> Daha da önemli bir sorunum ise şu: Pine'da ileti yazarken, o anda bana
> gelen bir mail, haşırt diye yazdıklarımın arasına giriyor ve bütün keyfimi
> kaçırıyor. Yazdıklarımla yeni gelenler birbirine giriyor..
>
> Buna dur demenin bir yolunu bilen var mı?

Var :)
Bunu saglayan biff diye bi proggy. /etc altindaki dosyalarin birinde
(hangisi hatirlamiyorum)
biff y
diye bi satir var.
Onu
biff n
olarak degistirin, no problem

> Gultekin Onan
> Ulastirma Bakanligi
> Dis Iliskiler Dairesi
> Emek Ankara 06338
> Tel: 312 212 9798
> Fax: 312 212 7937
> E-mail: onan@gov.tr

,-~~-.____ Alchemist The GREAT
( ) 0 Res. Asst., SysAdmin
==== // Hacettepe University
/ \-'~; /~~~(O) Dept. of Chemical Engineering
/ __/~| / | 06532, Beytepe, ANKARA/TURKEY
=( _____| (_________| E@MAIL: alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr

LINUX; Why use Windows, when there is a door?